Yldrmbytkn Nursel45 Hiç korkma canım doktorunu dinle sen emin ol normal doğum yapınca daha rahat olacaksın 👍🏻 internetten araştır nefes tekniklerini açılma egzersizlerini işini kolaylastirirsin. Sancı çekmesi kötü evet ama doğurduğun an çok keyifli😍😘
pptya01 İlk hamileliğimde normal istiyordum korkmuyordum ama çok sorun yaşadık hastanede şuan 2.ye hamileyim korkuyorum sezeryan istemiyorum sonrası çok zor ağrılı. Normalden sonra hemen ayağa kalkmıştım ama doğum anı kolay değil
Ela2020 Hiç korkmayın ben sezeryan oldum kendi isteğimle çok kolaydı kasmayın akışına bırakın bende çok korkuyordum ama kolaymış
pptya01 Ela2020 illa yaşamak zorunda değilim bi ameliyat sonuçta normal doğumda doğumdan sonra az bişi dikişin varsa sızlama oluyor tabiki ekstra bişiler olabilir ama diğeri ameliyat 7 kat kesiyolar denir hatta ve iyi olan birini görmedim. Zorunlu olursa sağlık için sezeryan olurum ama yoksa allah korusun
Nursel45 Yldrmbytkn akışına bırakırız dedim artık en sonunda doktoruma ama baya korkuyorum insallah bir cesaret gelir de normal doğururum canım 🤩
Merve_12 Canevim bence kendinizi strese sokmayın ben doğrucağım gün çok korktum ve bebeğimin kalp atımı yavaşladı ne kadar rahat olursan bebek te o kadar rahat olur
Merve_12 Canevim doktorunuzu dinleyin onu kucağınıza alıcağınız anı düşünün herşey bir anda olup bitiyor zaten takmayın kafanıza sizi mutlu edecek şeyleri düşünün