İki gün uzun süre ve hala yarın giderim diyorsunuz ya ciddi bir sorun varsa. Lütfen ihmal etmeyin hemen bi acile gidin. Bu tarz durumların burdan yazılması ve burdaki yorumlara göre tedavi edilme mantığını anlamıyorum cidden. Doktorum bana 28. Hafta itibariyle hareketlerini düzenli olarak takip et bir sıkıntı olursa gel demişti.