Sibel0 hiç mi hissetmediniz 2 gündür çünkü az hareket hissetmekle hiç hissetmemek ayrı şeyler. Bende 28+3 haftalığım 2-3 gündür hareketlerini az hissediyorum gün içinde ama hissediyorum 🙏🏻 30. Haftaya kadar düzensizlik olurmuş ama minimum günde 10 hareket hissetmek lazımmış artık 28 itibariyle. 2 gün nasıl durdunuz hiç hissetmiyorsanız ben 4 saat hissetmesem yerimde duramıyorum ve çoğu zaman soluğu acilde alıyorum. Hiç hissetmiyorsanız mutlaka gidin ihmal etmeyin.