cgdm_alparslan Benimde son 10 ama kıpırdanma yok 😂Sanırım tüm Temmuz anneleri aynı durumda beklemede 🤣🧿
Yasemin00 BabyHazel hayır canım sezeryan ama normal olcaktım.nerdeyse 😄ufak bir karısıklık yaptı ebeler beni normal dogum sandılar acil gidince 🤣😅😂