Emis5416 haklisin canim ilk gunler çok araşdirdim netten baktikca morelim hep bozuldu teşekkür ederim canim hersey icin ❤️🌹❤️🌹❤️🌹
Emis5416 daha yeniyim bir yil olmadi evleneli canim ama yaş im 37oyuzden isdiyorum cocuk esimde cok isdiyor bi bebegimiz olsun diye bende cok isdiyorum
Rehile Emis5416 İnşallah Tez zamanda Olur 😊 internetde hep önümüze kötü Şeyler cıkıyo veya biz arayıp illa onnara inanmaya çalışıyoz ondan Bende cok bakardım bıraktmm
Emis5416 dogru diyosun canim heralde biz illa onlari buluyoz ama artik bakmiyorum rabbimin dedigi olur rabbim herkeze hakinda hayirlisini nasip etsin insallah ❤️🌹
Emis5416 beraba canim nasılsın bugün saglik ocagindan sonucumu aldim 238.1çikti iyimi sence carsamba 170.7cikmişdi
Rehile Emis5416 170×2=340 ama 100/100 artmamasıda normal yani illa 100/ artmalı değil 100/60 da kabul ediyo drlar
Rehile Dr Gğrün derim İnşallah İyidir der Ama Bende arayla vermiştim 180 sonra 417olmuştu Az yükselmiş gibi geldi bana 😣😣
Rehile En güzelini dr Bilir ama Canm Takma derim benm dediğimi kafana Sadece Dr git Hemde ilk kanı aynı yerde vermişmiydin ?? Yoks afarklı yerdemi
Emis5416 canim saglik ocaginin doktoru normal dedi biz çok düşük olursa yada çok yuksek olursa endişe ediyoruz dedi herkezin kan yükselişi bir olmaz dedi bu degerlere gore gebeşin dedi çok şükür allahima
Rehile Emis5416 Öyle dediyse Tamam canm dr Lat 100/60 Yükselmeyi normal kabul ediyo zaten .İnşallah haftaya kese görünür Bence 1500 üstünde gözüküyo ztn Cumadan buraya 500 600 leri bulmuştur
Emis5416 doktora hemen gitmeyi dusunmuyorum canim 8haftalrda falan gitmeyi dusunuyorum digeri gibi acele etmicem beklicem
Rehile Emis5416 o kadar bekletme Canm Cünki eğer bi şey varsa iğneyle felan dengeliyolar Yani düşüncem bu yönde beklemek iyi ama 8 Hafta Uzun geldi Ben sabırsızım Qalba
Emis5416 digerinde çok aceleci davrandim beş haftalikdi gottigimde doktor acele etmissin gelmeye demişdi allahin izniyle beklicem
Rehile Emis5416 İnşallah canm Güzel hüzel gidersin o zaman hem Kalp atışını duyarsın Hemde Bebişi görürsün Zaten bende gitsemde bekliyprum hala ALLAH SABIR VERSİN belirtilerin varmı