Benm ilk 4 haftada Rahimde iğne batmalarım oldu Şu an iyim ama ilk günner ağrılı gecti bel ağrısı felan yatdım dinlendm sadece Şu an hic ağrım yok Bende endişeleniyorum ama Bazıları hic bişey yaşamadan gebelik geciriyomuş Sadece göğüslerim hassa o kdr bide karnımın altında taş var sanki dokununca