kızlar ya bende sabah 9-10 gibi kanama geldi afedersiniz kiloduma bile gecmemis açık pempe renkte.Şuan hala kanama yok.Geçen ay da gece gelmişti sabahina adet olmuştum.Test negatif dua ediyorum kanamam olmasin diye of off🤲🤲 Bu şekilde olup adet olan var mı?