valla ben test yaptım negatif cıktı. Geçen ay leke hibi geldi akşam sabahına adettim yine aynı oldu bu ayda adetim ynai belli. Evlenince adette degışiklik oluyor mu ben kızken bir gun evvelden anlardim cok akıntim olurdu vede agrım başlardı.Şimdi ne ağrim var ne akıntım .Artık böyle oluyor anlayamadım gitti