HandeNur22 aynı durum bende de var, bugün tam 36 oldum, bizim de doktor bayramda olmayacak, ama o demedi bayram öncesi alalım diye, ilk önce eşim dedi bayram öncesi alsak sorun olur mu diye, istiyorsanız alırım bi sıkıntı olmaz dedi doktor, hem bayram hediyesi olur size dedi ☺️ bende kendimi hiç tehlikeye atmayayım dedim bayramda birşey olursa diye, bizim de önden gidiyor gelişimi, doktor da sorun olmaz dediği için bayram öncesi aldırıcam