UmayAsya bence var canım hayırlı olsun❤️bende 4 gün geciktim test yaptım baktım negatif çıktım eşime dedim havadan etkilendim heralde olmadım dedim,2 yıldır olmuyodu zaten olmaz demiştim.atmamıştım ama testi,1 saat sonra gittimki çift çizgi şok olmuştum yaşadığım mutluluğu tarif edemem..bidaha test yaptım oda bekledikten sonra çıktı.ama vardı 7aylığım şuan😊🤲🏽Rabbim sanada yaşatsın o sevinci inşallah hamilesindir🤲🏽🤲🏽🤲🏽❤️