Canvecansu merhabalar bu sabah benimde nişanım geldi dediğiniz gibi sümüksu bi yapısı vardı kiminde pempemsi veya kirmizimsi da oluyomus hemen netten baktım resimlere Nişanmiş 🤭 36+5 günlüğz acaba erken mi diye düşünüyorum ağrım sancm.yok arada belim.agriyo sadece cuma günü randevum var onu bekliyorum