Nişan gelince hastaneye gitmeye gerek yok mu kuzum benim halen sezeryan mı normal mi belli değil nişan gelince suda gelinceye yada sancı gelinceye kadar beklemelimiyiz?devlet hastanesi olduğu için suyun veya sancın olunca çatı muayenesi yapacağız ona göre sezeryan mı normal mi belli olur dediler bana