Hzlal kesinlikle haklısın kuzum. Bugüne kadar Ankara’da hormon tedavisi yüzünden sayısız kadın dogumcu ya gittim. Ennson gittiğim akay Hastanesi’nde bir kadın paramla yıllarca travma yaşamama neden oldu. Kadını şikayet etmek istedim hastanede bulamadım . Çok afedersin hemcinsimiz diye sıfır ilgi sıfır alaka , danaya girer gibi kaba olduklarını düşünüyorum . Yüzleri zaten beş karış. İlginç bir durum . Özel sektörde yıllarca egitimcilik yaptım asla böyle davranmadim insanlara. Yani neden kadın dogumcular böyle davraniyor anlayamıyorum. Eşim istemiyor ama ben de erkek doktor istiyorum