Hzlal aynı şikayetleri bende gördüm ve vazgeçmiştim sonra dedim ki en iyisi kendim deneyimleyim sonuçta herkes aynı hizmeti beklemiyor alt tarafı bi muayene parası çöp olur dedim ve gelmiştim 17 haftalıktım Tufan hocaya sadece randevu vardı ona aldım. Çok güzel ilgilenmişti sorularıma cevap vermişti sonra müge hanıma randevu aldım o nasıl bakayım diye ama soru sormama bile müsade etmeden sorun yok annesi bebek gayet iyi kalk dedi kalktım belki bişey anlatır diye bu kadar çıkabilirsin dedi kovarcasına sonra sürekli tufan hocaya randevu aldım ve 37 haftama kadar hep onunla devam ettim 38+2 haftada sezaryen doğum yaptım bizzat kendisi doğumuma girdi doğum sonrasında da memnun kaldım dün taburcu oldum fakat halen hastanedeyim oğlum sarılık ve şuan yoğun bakımda burda bile herşeyden memnunum oda verdiler arada bir emzirip görebiliyorum hemşireler çok iyi bebeklere karşı. Yani uzun lafın kısası pişmanlık hiç duymadım buraya geldiğimden ☺️