Elif_Deniz16 Çok şükür bu zamana kadar geldik ama gün gecmiyo diyorlardı da inanmıyorum gerçektende son haftalar hiç geçmiyor size geciyormu
Hkose_972 Elif_Deniz16 38.haftadayım benim için şimdiye kadar geçti. Ama salı günü sezaryan olucam hiç geçmicek gibi geliyor🤰🏻😍 kızıma kavuşmama son 7 inşallah🤲🏻
Elif_Deniz16 Hkose_972 sağlıcakla kucağına alırsınız insalalh rabbim hepimizin gönlüne göre versin ❤️
sedaemre Hkose_972 Ilk sezeryaniniz mi ? Bende sezeryan olucam doktorum 38+4 de alirim dedi . O yuzden merak ettim
Cigdemveminik Elif_Deniz16 perşembe kontrolüm var unarm açılmam artmştr kızım kendisi gelir 🤗 gelemzse pazartesi propesle normal doğum başlatıcak doktorum 38+2 oluyorum 🤗
Elif_Deniz16 Cigdemveminik ben yaptırmadım ama aklımda hep bir soru işareti olarak kaldı umarım bir sorunumuz olmaz
Cigdemveminik Elif_Deniz16 olmaz allahın iznşyle bnm kilom var oyüzden endişelnip yaptrdm varsa en azndan dikkat ederm diye
Elif_Deniz16 Cigdemveminik kilo fazla almadım dikkat etmeye çalıştım hep elimden geldiğince 65kilo ile hamile kaldım şimdi 74 um doktorum gayet iyi dedi ama şeker yüklemesi testine hep kafam takılıyordu bende o aralar koranadan dolayı gitmek istemedim yoksa yaptiricaktim
Cigdemveminik Elif_Deniz16 bnde 73 ke hamile kaldm şuan 76,5 kiloyum fazla almadm ama korkuyodm o dönm şekerde yaptrdm içim rahat olsun dye 🤗
Prensesimn 37+5 kendimi 40’a odakladım 😂 yoksa ben de sabredemezdim. Sadece ağrılar ödem ve sıcak beni çok zorluyor. Son ana kadar kalsın iyice büyüsün kızım kilosu düşük biraz 😬
eminee06_ Kuzucuklarim neden kuveze aldilar canim gelisimini 37 de tamamlandigini soylemisti doktorum benimde erken dogum riskim var da
Hkose_972 sedaemre evet ilk sezeryan olucam benim gebelik şekerim çıktı o yüzden 39.haftayı bekliyorum şekerim olmasaydı 38.5de alıcaktı