fosforlukalem Babyveannesi koridorda yürüyüş yapmak durumunda filan kalcam ama. Onun yerine Eminönü havuzluhana gidip aldım 😊
Babyveannesi GGgamze evet canım bende gördüm onlardan aldım bakalım inşallah bedenleri uyarda sıkıntı yaşamam
Merveee07 Babyveannesi bende bu hafta aldm canım kısa kollu takım düğmeli alt üst şeklinde aldım normal doğum olacak diye ama doktorum şimdi sezeryan büyük ihtomal diyor belki boydan da almam gerekebilir yedek olarak
Caglayigit Babyveannesi evet ben hamilelikte de kullandım doğum haftaya ama pamuklu valla mis gibi rahat 😊
Turkoglu Nilaykirikbas5516 pijama alt üst takım large aldım geniş olsun diye normaldede geceleri Ve yaz mevsimlerinde en rahat olan şeyleri giyerim 😁 sabahlık xs
OzlemBigk Hamile geceliklerinden 2 tane aldım 9 gün sonra doğumum onları giyicem hem uygun fiyatlı hemda koridorda falan yürümek için uygun çok açık değil yani