Kader13 Babyveannesi ben gri çizgili pjima takımı aldım emzirme özellikli hem spor hem dogumdan sonra rahat giyerim diye
Turkoglu Babyveannesi ben iki adet aldım 😁 biri şortlu takım biride altı uzun üstü kısa penye ve üstü göğüs hizasından çıtçıtlı çok ince tiril tiril öle sabahlıklı takım fln almadım dantelli fln almadım sabahlık ayrı aldım onuda lcw dan ama outlet mağazadan aldım mavi beyaz çizgili yarım kollu çok güzel ve tatlı 29.90 tl 😁 indirim severim takipte ederim
Zeybilicen Babyveannesi nerdeyse bütün hepsini lcw aldım canım gayet güzeller kendi bedenime göre aldım tam oldu . Ve indirimliyken yakaladım hepsini çok mutlu oldum ayrıca 🤣
Caglayigit Babyveannesi evet ben hamilelikte de kullandım doğum haftaya ama pamuklu valla mis gibi rahat 😊
Kader13 Babyveannesi evet çok rahat yıkadım hiç bişi olmadı uzun gecelikleri her zaman giyemeyiz gibi geldi bana almadım o yüzden kendı bedenımı aldım bide tam oldu
Razah Ürünleri çok güzel bende elbisesini aldım alt üst takım dansa elbise daha rahat oluyor diyorlar
Babyveannesi Turkoglu iyi yapmışsın canım 😀tam kalıpmı peki 63 kiloyum s beden alayım diyorum ama kararsız kaldım
Razah Babyveannesi normal giydiginden bir beden büyük al bence ben geniş ve rahat seviyorum pijamada o yuzden buyuk alıyorum
inciiim Babyveannesi canım ben 66 kiloyum m tam oluyor ama Bi tık bol dersen L alırsan iyi olur ben hastane için L aldım
Turkoglu Babyveannesi ben rahat geniş olsun istediğim için large aldım ama gelgelelim m beden bile değilim bgn bi hamile koyafeti denedim small çuval gibi oldu. Şükür kilo almadım ben ama geniş giyim rahat ettirio
Babyveannesi Zeybilicen iyi bari canım teşekkür ederim ben s beden alayım en iyisi 33haftalığım zaten doğumumda yakın😀😀
Babyveannesi Kader13 evet bende kısa geceliğinden alıcam galiba doğumum ağustos sonu havalar sıcak olur diye düşünüyorum
Babyveannesi Razah zaten lohusa veya hamile gecelikler normale göre büyük olduğu için bir beden büyük olması bedenin büyüklüğünü baya etkiliyo diye düşünüyorum ama
MNaz Bı tane normal önden düğmeli pijama takımı aldım o güzel bı tane hamile pijama takımı aldım bı tane de hamile gecelik aldım hamile kategorisinden aldıklarım biraz iç gösteriyor ama ben beğendim odada kimse görmeyecegi için çokta sorun yok
GGgamze Babyveannesi bende iki adet aldım biri önden düğmeli alt üst takım mavi çizgili diğeri lohusa geceliği beyaz kolları dantelli çok hoşuma gitti indirime girmişti 39 tlye aldım🙈
Babyveannesi GGgamze evet canım bende gördüm onlardan aldım bakalım inşallah bedenleri uyarda sıkıntı yaşamam