Bende 22. Haftamdayım rahim agzının dısında bir acılma gördü doktor cok önemli degil ama progestan kullan kontrol edelim dedi. Ama son 3 gündür karnımda ara ara sertlesme oluyo ayaga kalkınca özellikle bir de bir kac kere bebek bi yerde toplandı orası sertlesti top gibi sonra gecti hemen bunlar normal mi sizde de oldu mu?