Mucizem20 Fatmanur13 yok almadılar zaten çok fazla mecbur kalmadikca suruntu testi yapmıyorlar kan tahlilinden antikora bakıyorlar sen çok yatmışsın ben 5 gun sonra cikmistim
Fatmanur13 Mucizem20 evet 10 gün tedavi uyguladılar bana iyiydim aslında hastaneden hastaneye değişiyor galiba 😊 şimdi sizin bir sorununuz yok değil mi normal hayatınıza döndünüz
Fatmanur13 Mucizem20 ben ilk korktum negatif oldum mu olmadım mı diye iki kez kan aldılar ona göre çıkış yapıldı. Bilgiler sağlık bakanlığınada gönderiliyordur negatif olmasam çıkartmazlardı böyle bir sorumluluk alamayacaklarını düşündüm kendimce
Mucizem20 Fatmanur13 döndüm çok şükür evde 21 güne tamamladım süreci geçen gu o da bitti hatta haftaya doğum için randevu alicam doktorumdan kısmetse