Mucizem20 benim eşim negatif ben pozitiftim şuan mecbur aynı evdeyiz o ayrı odada ben ayrı odada mutfak gibi ortak alanlarda maskeli duruyorum hep kapıları veya başka tutulacak alanları hep peçete ile tutuyorum zor oluyor böyle …şükür canımm dün çıktım hastaneden bebeğin kalp atışlarına baktılar hep bir sorun yok dediler karantina bitince kendi doktoruma gidicem..