BEYB haftamızdayız 2 haftadır aşırı bi akıntı başladı. Akıntı sonrası kaşınma yanma ve şişme oluştu 🤦🏻♀️ Daha önce böyle bişey yaşadınız mı bana yardımcı olabilirseniz çok sevinirim biraz fazla sıkıntı çekiyorum.
Babyy1S BEYB enfeksiyon bende de var fakat kasinti yanma yapmıyor sizinki ilerlermis mantar olabilr ilac kullanmazsnz ilerler iltihap kadar yol açar ve bebeginizi rikse atarsnz erkenden önlem almanız gerekli kendi kendine geçmez mutlaka doktora gitmelisinz.
EylulEsen BEYB aynısı başıma geldi idrarda enfeksiyon ve vajinal mantar çıktı şuan çok rahatsızım dr ilaç krem fitil ne varsa verdi ihmal etme hemen dr git ben gec gittim baya ilerlemis
AtaMommy BEYB enfeksiyonun var doktora git baksın fitil felan versin tedavi olmadığı takdirde erken doğuma sebep
MiniKaya BEYB enfeksiyon yada mantar olabilir ihmal etme doktorun idrar tahlili yapıp ilaç verir bende şuan krem ve fitil kullanıyorum
MiniKaya BEYB bende idrarımı yaaprken yanma ve acı yok kaşıntım var sadece bide kasık ağrılarım vardı
BEYB Babyy1S evet fazla kötüleştim oturamıyorum bile doğru düzgün. Soğuk suyla duş aldım sucak suyk da duş aldım ama asla geçmiyor
yasmnydn BEYB egzamayla bi alakası yoktur canım içten gelen iltihap bence yarın git dr a riske atma geçer inşallah bian önce
BEYB MiniKaya Karnımın sol altında sancı çekmeye başladım ben akıntım olurken daha da artıyor. idrar sırasında ağlıcak kadar acı çekiyorum
MiniKaya BEYB canım bol bol su iç ıslak tutmamaya çalış sirketi suyla çözelt öyle tahretlen ama en önemlisi kesin doktora gözük ilaç takviyesi şart bebeğini riske atma allah korusun düşükle sonuçlandığını okumuştum ihmal etme
2bebelianne__ BEYB iltihap olabilir benim hala iltihabım var 30 haftalığız en son doktor ıltıhap artarsa keseye gider keseyi inceltir kese patlarsa da erken doğum olur dedi fitil ve antibiyotik verdi bir an önce doktora görün derim
Babyy1S BEYB gecmez zaten ilac kullanmazsanz daha da cok ilerler ve Allah korusun bebeginize bulaşma riksi var gerisini söylemiyrm bile netten araştırn ihmale gelmiyor yani