DiplomaliEvHanimi Ummuhan4934 ama 3 tarih var ve aralarinda 2 ser ay var kendi doktorumda 19. Hafta en erken uygundur dedi cunku
Ummuhan4934 DiplomaliEvHanimi Valla ben ilkini 17inci haftamda ikincisini 27 haftamda dediğin gibi arada iki 2 ay zaten sağlık ocağı ilgileniyor onlar yapıyor dr bi durum yok ki
Cicilibicili DiplomaliEvHanimi ahhah evet onun kafası karışmış☺️ Erken bi tarihte yazmış ya hesaplayamamış. Aynen en temizi git direk tarih netleştirin. O tarihte de gider vurulursun. İlkini ol zaten ikinciyi de onun üzerinden hesaplayıp çağırıyolar.
DiplomaliEvHanimi Cicilibicili aynen ya iyiki arastirmaciyiz iyiki happymom var burda rast geldim yoksa berden bilecem ilk hamileligim😅
Durukusunannesi DiplomaliEvHanimi kuzum bu ayın 20 sinde gidicen kilona tansiyonuna kan değerlerine bide bebeğinin kalbine bakıcaklar altta yazan 1 ay sonra da tetenoz aşısı için ben de gitti temmuzun 8 inde ağustosun 17 sine aşı tarihi yazdı
DiplomaliEvHanimi Durukusunannesi dediğin mantıklı aslında canım ama bir sürü tarih var pazartesi günü yanına da aşı yazmış Bir ay sonra da aşı yazmış başka tarihlerde yazmış 27 haftada 35 haftada sağlık ocağı niye çağırır o haftalara denk geliyor bu tarihler
Durukusunannesi DiplomaliEvHanimi bilmiyorum ki canım bana da 3 tarih yazmış gidelim bakalım neye bakıcaklar ☺️