DiplomaliEvHanimi tetenoz aşisi o uc doz oluyorsun birinci doz saglik bakanligi 16 haftadan sonra olunabilir diyor ama her gebelik farkli olduğundan bebegin hareketlerini net bir sekilde hissettiginde olmalisin hareketleri artik hissettiginde gidip asi olmak istedigini soyle ben 18 haftada ilk hareketi hissetmeme ragmen 22 haftaya kadar bekledim tam net bi sekilde hissedince gidip oldum ondan sonra ikinci doz icin tam bir ay sonra gitmen gerekiyor ikinci dozu oluyorsun ucuncu doz ise dogumdan sonra yapiliyor