Ben geçen hafta ilk dozu oldum . Aşı olduğum anda hiç ağrı sızı olmadı . Bu muydu yani dedim hatta basite aldım . Aradan bi kaç saat geçti . Boynum ve dirseğime kadar balyozla vurulmuş gibiydim sanki. Tabii baş ağrısı da cabası.. Hiç bir iş yapamadım ağrıdan oturup ağlicaktım nerdeyse . Kimisinde ağrı sızı olmuyor . Tavsiyem: eğer ağrınız olursa buz koyun kolunuza . Ve kesinlikle duş almayın Aşı olduğunuz gün . Ben aldım ne biliyim canım acıycak . Gece zonklamayla uyandım kolumun ağrısından . Kolunuzu yormayın . Aşı olduğunuz kolunuzun üstüne bir kaç gün boyunca yatmamaya çalışın . Bu acıların hepsi yavrularımız için neticede; gülü seven dikenine katlanır misali🥰 . Rabbim hepimize güç kuvvet versin inşallah 🙏🏻☺️