Asli3461 Burda ikinci tetanoz birincideki kadar ağrı yapmıyor diye okumuştum ama öyle değilmiş :( kolum yine mahvoldu kımıldatamıyorum, yatamıyorum, bişey kaldıramıyorum ne biçim bir aşı bu ya
Bus0672 Asli3461 aksine 2. Doz daha ağır bana vururken öyle dediler bu biraz daha ağır ilkine göre daha fazla ağrı yapabilir demişlerdi. İlkinde hiç ağrı olmamıştı 2. De iki gün kolumun üstüne yatamamıştım
tuubaeylulanil Asli3461 ya dün oldum ıkıncı aşımı ve gece yarısı baş ağrımla uyandım ağrıdan agladım aşıua bağladım ama bılemedım ya
Asli3461 Ozubu Bus0672 yigitalpinannesi40 ben ilkinde aşıyı vurduğum kolumun üzerinde uyuyakaldım belkide ondan dolayı çok ağrı çektim. Dün ikincisini oldum bu sefer dikkat ettim ama yine aynı ağrı var kolumda.
yigitalpinannesi40 Bende birazdan ilk tetenoz için sağlık ocağına gideceğim o kadar ağrı yapıyor mu gerçekten 😐😰
Atlasmom yigitalpinannesi40 bende az önce ilk dozumu oldum aşı fobim olmasina ragmen asla asla hissetmedim hemsirenin eli hafifdi belkide bilemiyorum 2 saat gecti hafif agirlik agri var yukari kaldiramiyorum ama bunlar beklenen etki snucta agir bi asi ama iciniz eahat olsun bence snucta saglik icin 😚
Pinkyellow yigitalpinannesi40 vurulurken acımıyor hatta vurulduktan sonrada bı 6 7 saat etki hissetmedim ben ama ertesi gün uyandığımda kolumu oynatamiyordum 4 gün öle sürdü sonra tamamen geçti
Serena Her iki dozda bende hic agri sizi yapmadi kol agrisi felan bunyeden bunyeye degisiyor demekki 🤷🏻♀️
Asli3461 tuubaeylulanil benim baş ağrım olmadı çok şükür. Sol kolum ve onun ağrısı boynuma vurdu bi tek. Belki sizin vücutta farklı tepki verdi
Serena Asli3461 zannetmiyorum cnm her iki dosumu farkli hemsireler yapti kimisinin yuksek atesi olur kimisinin ilk gun kolu agrimaz ikinci gun kolunu hareket bile ettiremez kimisinin bas agrisi olur bunye meselesi herkesin vucudu ilaca farkli tepki veriyor
tuubaeylulanil Asli3461 aynen belkide 25+2 yim bende bbeek hareket edıyomu dıye bekledı. Gececboyunca ya korktum bende baya
yigitalpinannesi40 Gonulidil Belki olabilir az evvel sağlık ocağına gittim bu sıcağın ortasında aşı kalmamış haftaya gel dediler 🤦🏻♀️
Superisiiiii Bendede birincide hiç acımadı ikincide kolumu şişirdi acıdı yatamadım gece dün oldum hatta
Yasmnguull Asli3461 aksine benimde 2. Aşım hiç vurulmamıs gibiydi o gece kolumun üstüne yatıp uyudum hiç ağrımadı bile ama 1. Aşının yapıldıgı yer kızarmıştı ağrımıştı
yigitalpinannesi40 Pinkyellow Bugün için ellerinde aşı yokmuş haftaya gel dediler artık haftaya olacağım bakalım bende de şişme ağrı yapacak mı