Mom10 Asslliisyhn canim kontrol yaptilar cok sukur sanci cikmadi buyuk ihtimal hareketten dolayi ve magnezyumdan oturu dedi
Asslliisyhn Mom10 sevindim senin adına çok güzel benimde perşembe günü kontrolüm var da o yüzden sordum teşekkür ederim 😇🌹
Mom10 Mervishh gittim sanciyi kontrol ettiler ultrason yaptilar hem karnimdan hem alttan magnezyum ve agri kesici yazdilar cok sukur ki sancim cikmadi
Mervishh Mom10 çok şükür en önemlisi sancı çıkmaması zaten çıkmadıysa korkma benim 40 falan çıktı dün hapa başladım yarın yine kontrolüm var inşallah 🙏🏻
Asslliisyhn Mom10 teşekkür ederim amin inşallah 🌹 bende kısa süreli düzensiz sertlik oluyor doktoruma mesaj attım sancın yoksa bunlar normal dedi ama yine de kafaya yakıyorum 🙄
Mom10 Asslliisyhn emin olmak icin her zaman doktora gitmek iyidir. Bosa gitmis olsak bile en azindan icimizi rahatlatiyorlar
Mom10 Mervishh rabbim butun gebeleri korusun insAllah 🤲🏻Hepimiz sag salim vaktiyle aliriz kucagimiza insAllah ❤️