Kuzeymasal bende elimden geldiğince dinleniyorum hatta bugün hiç iş yapacak halim yok sabahtan beri uzaniyorum ama yinede kotuyum iste randevum var persembeye o gun gidince hepsini sorucam işte bu hafta nst ye baglaniliyormu çok korkuyorum erken dogurcam diye😑😔