Yaseminelif diyelim sahiden durum yok insanlık gereği. Ne demek insanların içinde azarladı ya. Annem babam dısında eşim dahi yapamaz bu hareketi. Zaten hamile hamile herşeye ağlar kırılgan yapılardayız tamma ekstra ilgide gösterme ama bu hak bize tanınmış. Bi yerde uyarı mı var devlete gidilmez diye bi yasak falan. Ya desemki tek benim başıma geliyor görmezden gelirim üzülürüm geçer gider. Ama öyle değil durum işte. Öyle çok hikaye varki.. Sonu nolur merakla bekliyorum hastanelerin