Sedaeksii12 o kadar haklısın ki bende ilk kontrolümde özele gitmiştim, sıcak samimi güleryüz gösteriyorlar insana orda ama tahlilleri pahalıydı bende düşündüm ki devlete gideyim ordan bir doktorum olsun doğumu da orda yaparım, gittim aynı sızın dediğiniz gibi ki güya ben en başta gittim hiç fark yok kardeşim aynı ilgisizlik aynı muamele Bi de ilk hamileliğim bana kalbi atıyo dedi yolladı beni 11 haftalık hamileydim ne bilgi veriyo ne bişey soruyo insan korkuyo da bişey sormaya ve ister istemez doğumu nasıl yapcam Allahım kimse ilgilenmicekk mi ben orda kıvranırken demek ki diye düşünmekten kendini alamıyosun hep sinir stres, e özele durumu olan var olmayan var devlet hastanelerinin böyle olması çok acı gerçekten