Fatovebebegi Buselensi son haftada alanı dar olunca çok hareket etmez dedi bana Doktorum bide cinsiyete de bağlı benim kızım çok hareketli değildi kalp atışları da normal ama bastılar sana serumu başka bi doktora gitmeni tavsiye ederim size
Buselensi Fatovebebegi aynen benımkı de kız başka hastaneye gidicem perşembeyi bekliyorum anlatıcam ordakı doktora bakalım ne dıcek
Fatovebebegi Buselensi kızsa normal çok hissetmeseniz aynen gidin anlatın zaten hemen anlıyorlar bunu bunu yaptılar bisey demediler diyin budayacak yazarsanız çok sevinirim
Barkoddg Buselensi ilk haftalar tiksinmistim icemedim sonradan bi basladim icmeye her gun buyuk bardakla sabah aksam 10 bardqk iciyorumdur bir sikinti da olmadi bebek de ben de iyiyiz kansizlik da yapmadi vallahi. Caysiz yapamiyorum😅
PinarY Buselensi Benim doktorum çok istiyorsan,içiyorsan açık iç dedi bana. Ben hamileliğimin başından beri sürekli içiyorum ama açık içiyorum. Sen de öyle yapabilirsin bence bir sıkıntısı olmaz 🤷🏼♀️
Gull77 Buselensi sen ne güzel içebiliyomussun canım ben 8 aydır hasretim çaya içsem hemen kusuyorum 🙄 yinede az iç tabi kansız kalırsın çok
Buselensi Gull77 ay geçmiş olsun canım bende öyle cok tıksınme olmadı ilk başlarda bi oldu sigara dan bile tiksindim günde 1 paket içerdim şimsi burnumda tütüyor ama içemiyorum tutuyorum kendimi 😂😂
Gull77 Buselensi sağol kuzu bebişler daha önemli tabi bende kullanıyordum hamile olduğumu duyunca bıraktım aklına gelir normal önceden içtiğimiz içn🌼😊