Fatovebebegi Buselensi allaj allah sivisz mi kaldınız ben hiç duymadım öyle bisey kızımda hissetmiyordum bende sürekli doktora gidiyordum sma serum onun icin takmadılar hareket ediyor ama ben hissetmiyormusum
Buselensi Fatovebebegi benım gun ıcınde 3 4 kere etti başka etmedi bide karnım sertleşti ondam akşam dayanamadım acile gittim açıklıga baktılar 2 kere ultrason 2 kere serum 2 kere kan alma idrar verme o kadar sey yaptılar dogeu dürüst bi açıklama bile yapmadılar 36 haftalıgım eger bu hafta açıklık veya sancı olmazsa sezeryana alırlar dedı bakalım perşembe başka doktora gidicem
EsraUmt Buselensi tok karınla içmiyormusun onu zaten çayla kan hapları vs arasına 1 saat koy çayı kahvaltıda içtin ya 1 saat sonra hapı al ama dr uma da sor söyle çok yakın olmaması lazım arası sadece
Buselensi EsraUmt yok ilaçtan sonra değil ilacı sabah içiyorum cayı öglen aksama dogru fakan içiyorum
EsraUmt Buselensi ama karın çok düşünce bak sarum falan takılmış dikkat et sabret dr la konuşmadan birşey yapma
S-r-p Buselensi ben hamile değilken demir eksikliği anemisi vardı hep b12 eksikliği filan da çıkıyordu ama koyu içememeye çalışıyrodum şekersiz filan içiyordum
SelinB Ben hamilelik oncesi tam cayciydim cok severdim cayı, hamilelik boyunca tiskindim resmen. Dogumdan sonra umarim tekrar icebilirim
Buselensi Babyy1S ay benımkı ayılmayla da alakalı değil bildiğin canım çekiyo cayı şöyle demli demli acı olsada içsem diye gecıyo içimden 😂😂😂
Fatovebebegi Buselensi heee niye bisey demiyorlar başka doktora gidin. Sezeryan demelerine bakmayın siz belki başka doktor bekletcek suan nasıl durumununuz
ecembugra53 Buselensi canım seni anlıyorum 😂 zor tabi ben çay memleketindeyim 😂 ama bende 1 bardak cok acık içiyorum veya 2 fazla değil 😊
Buselensi Fatovebebegi bugun baya hareket etti ya banada saçma geldi dediği cunku cocugun kılosumu cok diyorum yok diyo yerımı dar dıyorum yok diyo sonuçlarda temız diyo ee nıye hareket etmıyor diyorum cocuga baglı dıyo hiç güvenemedim oraya zaten
Fatovebebegi Buselensi son haftada alanı dar olunca çok hareket etmez dedi bana Doktorum bide cinsiyete de bağlı benim kızım çok hareketli değildi kalp atışları da normal ama bastılar sana serumu başka bi doktora gitmeni tavsiye ederim size
Seroli Buselensi benim doktorum açık olmak kaydıyla içebilirsin demişti. Ben de çok içiyorum. Semavere gerçekten dayanılmaz ama harika bir şey
Ertey Buselensi canın çok isterse çok acik iç canm nefsini körlemiş olur ama çayın hic bi fayfası yok hele gebelikte icilmese bile olur .ben normalde cok severim mesela gebelikten beri nadir icmisimdir baya kısıtladım kendimi kansizlik da yapiyo cunku