elkakimmon hastaneye gidemedim evde iki tane daha oğlum var bırakamadım onları doktoruma ulaştım tansiyonum a baktırdım ama tansiyonum normal çıktı kan değerlerimde iyi yakın zamanda bakıldı sanırım kristallerim oynadı tekrarladı KBB görünmemi önerdi doktorum bolca dinlenip KBB ye gideceğim 😣 çok teşekkür ederim 💓