Arkadaşlar geceden beri başım dönüyor kendimi çok halsiz hissediyorum. Yürürken yan yan yürüyorum baş dönmesi değilde dengesizlik gibi daha çok ayakta duramıyorum düşecekmisim gibi oluyorum 24.hftamdayim böyle bir durum yaşayanlar oldu mu neler yaptınız. Doktoruma soramadım tlfnu kapalıydı bende sizlerden fikir almak istedim 💓