Feyzaaa1 plansız bir gebelikti benimki ocak ayında hamile kalmışim öğrenene kadar paket paket içtim.. öğrendim sevinç tabi ki oldu ama ne düşündüm ilk biliyor musun “sigarayı nasıl birakicam” deli gibi içiyordum ve bebeğime bunu nasıl yaparım diye çok üzüldüm bir kere içtim o geceden sonra istesem bile elim gitmedi sigaraya 4 hafta kimseyle konuşmadım eşime satastim kavga ettik oda farkındaydı ve sakinleştirdi beni hep sonra haftalarda gene yoksunluk çektim bağırdım çağırdım ama hiç hiç hiç içmedim ne kadar istesem de ve şuan 25 haftalık oldum çok şükür psikolojik olarak ta sigaradan kurtuldum bebeğimle başardım bunu ve bunu hazzı inanilmaz..Eğer pes etseydim kendimi suçlar daha çok kötü olurdum şuan