Feyzaaa1 canım ben de hamilelikde hic birakamıstim o kadar stresli bi hamilelik geçirmiştim ki eşimin ailesiyle olsun sorunlarım cok olmuştu boşanmaya kadar gitmiştim artik birakamiyordum 6 inci ayimda bıraktım bari son 3 ay yapmiyim bunu kizima dedim.. sigara canım istediginde odaya gidip cocugumun kıyafetlerine baktım hep 3 hafta içmedim canim istediğinde yemek yedim,agzima bisiler attim sonra canim cok cekti bi fırt alayim dedim devami geldi bidaha basladim ama o kadar cok korkuyordum ki piskolojim bozulmustu artik.. az haraket ediyor diye kesin sigaradan diyordum asiri korkuyordum hep artik evde yanlız duramıyordum durdukça aklima hep kotu şeyler geliyordu o yuzden annemlere taşindim artik insan icinde durayım ki bos durdukca aklima kotu seyler gelmesin diye.. doguma gittim kizimi dogurdum ilk aglama sesini duymadim ve neden aglamiyor diye aglamaya basladimm korktum sigara ictigimden hep kizim sonra agladi hemen ustume verdiler o an kizima.bakinca ben bunu ona nasil yapmışım dedim o kadar cok pisman olmustum ki anlatamam sana.. bu kadar küçük, masum, temiz bir bebegi ben 9 ay nasil zehirledim diye kendimi yedim o an.. cok sukur kizimda hicbir sorun cikmadi Allah’ima binlerce kez sukurler olsunki.. plasentanin cikmasi icin ıkındım cikti ve bakamadim ona.. eşim sado siyah bu dedii bende eşime o an suss mustafa piskolojim bozuluyor görmek duymak istemiyorum dedim.. ebem gormek ister misin dedi ben direk hayir dedim cunku görsem onu aklimdan atamazdim biliyorum.. o an o kadar pisman oldum ki kizim yanimda uyudukca ona baktikca nasil yaptım sana ben bunu dedim hep.. seni anliyorum canım cokkk zor bırakmak hemde aşırı zor ama dene bi başarirsin insallahh