Kürtajdan sonra benimde ilki 40 ikinci adetim 50 gün sonra oldu. Bence test yap ne olur ne olmaz ama testin sonucuna her iki şekilde de hazırla kendini o zaman kötü olmazsın. Herşey Allah’ın takdiri benim yüzümden oldu diye düşünme Allah sağlıklı bir gebelik hayırlı bir evlat nasip etsin