Kızlar bu benim 4. Kaybimdi ilk kaybında kürtaj oldum 18 ekimde kürtaj oldum 17 kasımda ilk adetimi gördüm adetim hiç gecikmez benim düzenim de şaşmadı düşüklerden sorna hiç haziran 12 sinde kürtaj olmuştum gunum geciyor su an yine 3 ay korun dedi doktor arada bir kere korunmasız ilişki oldu ama öyle uzanipta beklemedim şimdi günüm geçiyor yani vücudumu tanıyorum hiç günum gecmez adet gunum aksama kadar olmasam test yapardim pozitif cikardi simdi ama kurtaj olduğu icinde 40 gün olamayabilirmisiz bilmiyorum acaba kurtajdan dolayımı yoksa hamilelik olmuş olabilirmi korkuyorum kızlar ya testte yapamıyorum sizce olabilirmi beklemelimiyim hamilelik olursa kan sulandirici kukanmam gerektiği için test yap diyor bir akıl eşimde kürtaj olduğundan bence diyor