Merve59630 aslında tahlillerimi sağlık ocagı ile gerçekleştiriyorum hep.. gebelerin hangi dönemde hangi kan tahlillerini yaptırması gerekiyorsa zaten hemşire çağrıyor ve yapılıyor ki bende yaptırdım. Oyüzden hemşireme güvenip aldım bugün başladım şükür. Bikaç tane kadındoğum dr değiştirdiğim için ilaç arada kaynadı diye düşünüyorum 🤔