Kızlar merhaba 👋 dün sağlık ocağına gittim tokluk kan şekeri için. Hemşirem bana kullanmış olduğum ilaçları sordu. Sadece decavit aldığımı söledim ve kan ilacına başlamamı söyledi. Kadın d. Doktorumun bana neden daha önce vermediğini söyledi. Bu ilaç hangi haftada kullanılmaya başlaması gerekiyor du ki? Geç mi kaldım acaba? 😔