FatmanurD canim benim bende tam 11 haftallikken gittim burun kemigi ve ense kalinligina bakildi herseyi cok iyi dediler fakat doktorum kan almadi bebegimin kucuk oldugunu kan alsakta bu haftalarda kesin sonuc vermeyecegini soyledi bnde ciktim hastaneden saglikli oldugunu duydum o yeterli bnce vardir her serde bir hayr pztesi rabdevum var oraya gidicem ama kan vermeye degil sadece bebegimin sagligini ogrenmeye bende yaptirmayacagim anlicagin 🙏🏻 Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin💚