Gece 12 de yattım ilk yattığımda birkaç tekme hareket hissettim sonra uyumuşum normalde hareketleri yattığımda daha uzun sürerdi ve gece de beni uyandirirdi sabah da aynı şekilde beni o uyandirirdi sonrasında aktif olurdu yine ama gece yattığımdan beri tek bir hareket bile hissetmedim çikolata yedim meyve suyu ıctim hatta karnımı dürttüm biraz okşadım konuştum ama tık yok ve bunu ilk defa yaşıyorum ne yapacağımı bilmiyorum 😥