Gzd111 evet canım çok haklısın aslında pozisyona göre, bebekten bebeğe, bulunduğu yere göre bile değişebiliyor. Bazen öyle şeyler okuyorum ki o yüzden acaba diyorum, tedirgin oluyorum. Allah’a emanet dediğin gibi en iyisi çok düşünmemek 💞az da olsa hissediyorsak sorun yok demektir. Teşekkürler 🙏🏻