nil_sugra başınız sağolsun Allahım karnınızdakine sağlık uzun ömür versin🙏🏻Evlat kaybetmenin ne demek olduğunu bende iyi biliyorum Allah beterinden korusun tabi ki sizin gibi o haftalara geldiğimde nasıl geçti günlerim hiç bilmiyorum ağlaya ağlaya gene aynısı mı olacak korkusuyla şükür bende 28+2 oldum🙏🏻Allahım bu acıyı unutturacak başka acı vermesin, evlatlarımızı korusun. Bazen bunda bile uzun süre hissedemediğim anlarda yada az hissettiğimde birşey mi oldu endişesi yaşıyorum. Evlatlarımız Allah’a emanet🙏🏻