Elaninannesii_ canım benim ilk dogumda sezeryandı 2sene önce aslinda planli olcaktim ilk kızimda ama 3gun erken alındım nişanim geldi suyum birden geldi acil alindım acil alinmasaydim 3gun sonra isteğimle olcaktim hatta doguma alindim gün çatı kontrolu yaptı çatım darmiş bide vajinus diye bi sorun varmiş öyle duymustum normal doğum yapamazdm korkuyodum zaten😊 o yuzden buda sezeryan olucak 26agustosta 38haftam doluyor 28 agustosta sezeryan düşünüyor doktorum bakalım öncesinde acil bi durum olmazsa agustosun son haftası alalım dedi 😊