ikincikezanne- Prnses0 biz 31+6 olduk fazla birşey kalmadı 33 olmaya 🤗 Herşey yolunda çok şükür cuma günü kontrolumuz var bakalımm 😊 Sizde durumlar nasıl 😊
MrsSerpil Prnses0 Merhaba ani uyanmalarım çok var uyku bölünmesi, çiş, çok stresli günler geçirdim bebeğime be kadr yansımıştr bilemiyorum elimde değildi sakin kalmak Hayrlısıyla atlatalım 🙏
nimet_52 Prnses0 33+3 hafta sonu full hastanede yattık sancılarımı durdurmak için suan evde sdece tuvalet için kalkıyorum oğlum aceleci çıktı beklıyoruz bakalım
Eda_zafer_1 Prnses0 bugün 33 haftaya girdik🤲🏻 doktor kontrolümüz var bakalım kaç kilo olduk en son 29 haftalıkken gitmiştik kilo 1470gr boy 40 cm dik🤲🏻😍
Busraa78 33+2 yim bende aynen ağırlaştık hareket etmek zor artık birde üstüne sıcaklar fena. Rabbim sağ sağlim sağlıcakla kucağımıza almak nasip etsin 🙏🥰
mysweetbaby 33+4 olduk bugün.34de doktor kontrolüm var.geçen bir düşündüm de 36 da da olabilir doğum 40 da da.36 diyince bir garip oldum 3 haftadan az var resmen😊
tugce0606 Prnses0 Karnımda baskı hissediyorumm artık bebeğin ağırlığı var evet 🤭 çok şükür güzel geçiyor bazen bacak kramplarim oluyor dehşet ağrı veriyo
Elaninannesii_ ikincikezanne- Allah’a şükür her şey yolunda ☺️ Ama annede endişe biter mi ? Bitmeez her dakika endişe içindeyiz
ikincikezanne- Elaninannesii_ yok yaaa geçmiyor zaman durdu sanki hiç gecmiyor bana 😑 agustosun sonunda sezeryan olucam durdu zaman 😬
Elaninannesii_ ikincikezanne- Sezeryan olacağınıza ne zaman karar verildi? Bir de neden sezeryan zorunlu olarak mı? Ay çok heyecanlıı ☺️☺️
ikincikezanne- Elaninannesii_ canım benim ilk dogumda sezeryandı 2sene önce aslinda planli olcaktim ilk kızimda ama 3gun erken alındım nişanim geldi suyum birden geldi acil alindım acil alinmasaydim 3gun sonra isteğimle olcaktim hatta doguma alindim gün çatı kontrolu yaptı çatım darmiş bide vajinus diye bi sorun varmiş öyle duymustum normal doğum yapamazdm korkuyodum zaten😊 o yuzden buda sezeryan olucak 26agustosta 38haftam doluyor 28 agustosta sezeryan düşünüyor doktorum bakalım öncesinde acil bi durum olmazsa agustosun son haftası alalım dedi 😊