Merhaba güzel anneler 37+6 oldum 37+5 muayenem vardı çatı muayenesi de oldum 1 cm açıklığım varmış. Nasipse normal doğum bekliyorum vücudum ve bebeğim buna uygunmuş bebiş her an gelebilir. Doktorum su geldiğinde panik olmamamı söyledi normal doğumla ilgili beni çok rahatlattı. Gerek burada gerek etrafımda su gelince duşa girmem gerektiği hakkında biseyler duydum eşime de söylemiştim ama eşim çok pimpirikli😊 doktor öyle bisey demedi diyor sizce hastaneye gitmeden duş alınmasında bir sakınca var mıdır, suyum geldiğinde nasıl bir yol izlemeliyim şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için 😊