Cananp Benim safra asitlerim düşüktü. Alt ast yüksekti. Onun için kullandım ben de ursactive alt ast düşünce bıraktım. Strese girmeyin inşallah normal çıkar o da değerleriniz normale iner. Yediklerinize dikkat edin. Yağlı, kızartma, çikolata, hamur işi tüketmeyin inşallah geçecektir 🤲