cutemom95 MinnakLiva 30+1 im henüz bir farklılık olmadı. Gözlüğümü taktigim zaman aynı netlikte görüyorum. Ama ne zaman kendimle ilgili yolunda giden birşey anlatsam hemen durum tersine döner 😄😄 büyük ihtimalle bir hafta içinde bulanık görmeye başlarım.
MinnakLiva cutemom95 totonu kaşı derler nazar değmesin 😂😂 Benim hep bozuk olduğu için şimdi azıcık bi bozulma artışı olsa kör oluyorum 🤣🤣
Mom36 MinnakLiva bi bilgim yok canim bende bu hafta gozluk aldim 1.75 hipermetrop varmiş ama gozlukler o kadar cok baş ağrisi yapiyor ki normalmi acaba ? Sendede gözluk baş ağrisi yapiyormu ?
MinnakLiva Mom36 Canım ben her zaman takıyorum o yüzden bilmiyorum, yeni gözlükte alışma sürecinde baş ağrın olur ama en fazla 2 haftaya alışırsın, ben takmazsam göremiyorum o yüzden baş ağrısı falan hissetmedim hiç
Mom36 cutemom95 7. Sinifa giderkende vermisti doktor o zmn başimda gozerimde bu kadar ağrimamisti. Şimdi zor duruyorum. Uyku sattim değil uyuyamiyorum ama başimm çatlicak gibi. Annemde alişma surecidir onadan ağriyordur dedi. Inş geçer ya.
cutemom95 Mom36 1.75 numara çok düşük değil ama uzun süreden sonra ilk defa kullanmak için. Birden ultra hd algilamaya başladı beyniniz dünyayı 😊😊 yengem ilk 3 numara kullanmaya başlamıştı. Ve ilk bir hafta mahvolmuştu.
Sifa0033 MinnakLiva ben mecburen gittim canım. 3.5 olan derecem 5.5 olmuş. Gitmek zorundaydım bende iyi görmüyordum artık. Gebelikte göz muayenesi önemli ama git istersen bi
MinnakLiva Sifa0033 ölçüm yapan kişi gebe olduğunuzu biliyor muydu, yanlış sonuç çıkma durumu olmaz dimi 🤔
Sifa0033 MinnakLiva biliyordu tatbiki hayır olmaz canım makina ölçüyor sonra doktor bakıyor zaten. Bide ben ileri derece miyobum yani tahmin ediyordum böyle bişey olacağını. Doktorum ihmal etme demişti bende gitmiştim yine de sen bilirsin