nazeninhanim ahaha anladım kuzum demek istediğini 😅 ama benim numara değişim zamanım geldi ben 1,5 yaşımdan beri gözlük kullanıyorum ileri derece bozuk gözlerim sol gözüm 5buçuk dereceden zorla 4,75 düştü yıllarca.. O yüzden acil değişmek istiyorum çok zorluyor gözlerim 😭😭