Tubi61 26_26_26ggg bende bugun vuruldum ilk vurulurken bi acıdı sinra birsey hissetmedim eve geldim noldu benim koluma diyorum😊tam hava atacaktim benim kolum agirmadi diye ama agirdi normalmis bu agri bir hafta surermis benimde ikinci ignem 14 agustos da 😊
Ao763 Kizlar bende 20+3 hastalığın sağlık ocağı bugüne aşı için randevu vermişti tarihe bakmamış bende dikkat etmedm . Cuma ya kaldı aşım sorun olmaz değil mi 21. Hafta oluyor nerdeyse 🙄